Presentació de l’Estudi: “Impacte socioeconòmic de les compres turístiques a la ciutat de Barcelona.”
Barcelona Oberta té el plaer de presentar l’estudi “Impacte socioeconòmic de les compres turístiques a la ciutat de Barcelona” dins de La Setmana del Comerç.
Dia: dimecres 22 de març de 2017.
Hora: 16:30h a 18:00h.
Lloc: Palau Robert, Sala Cotxeres.
Adreça: Passeig de Gràcia 107. 08008 Barcelona.
Presentació a càrrec de:
Sra. Muntsa Vilalta Cambra – Directora General de Comerç, del Departament d’Empresa i Coneixement, Generalitat de Catalunya.
Sr. Gabriel Jené – President de Barcelona Oberta.
Sr. Roger Gaspa – Soci-Director a RBD Consulting Group.
Les compres turístiques són una infraestructura bàsica pel comerç de Barcelona i representa un segment essencial per a mantenir el model i la qualitat del comerç urbà de la ciutat.
L’objectiu d’aquest estudi és posar en valor que el turisme de compres és una palanca de creixement i internacionalització de les empreses comercials.