• EL PROJECTE LIDERAT PER L’ASSOCIACIÓ DE COMERCIANTS Born Comerç, ES CONSOLIDA. | Barcelona Oberta
  • EL PROJECTE LIDERAT PER L’ASSOCIACIÓ DE COMERCIANTS Born Comerç, ES CONSOLIDA. | Barcelona Oberta

EL PROJECTE LIDERAT PER L’ASSOCIACIÓ DE COMERCIANTS Born Comerç, ES CONSOLIDA.

sevenapp | 5 abril 2019

EL PROJECTE LIDERAT PER L’ASSOCIACIÓ DE COMERCIANTS Born Comerç, ES CONSOLIDA.

COMPROMÍS EN L’EXECUCIÓ DE LES ACTUACIONS PREVISTES EN EL PLA DE TREBALL INICIAT AL 2017.

L’OBJECTIU CONSTRUIR LES BASES PER D’ESDEVENIR en un futur UN BID-APEU.

Amb motiu de la presentació de la nova imatge corporativa de Born Comerç i la remodelació del punt de servei a l’associat, l’Associació de comerciants Born Comerç exposarà les primeres accions executades per part de l’entitat, com a compromís assolit en l’execució del pla estratègic Bid-Apeu que es va executar l’any 2017.

QUI SOM BORN COMERÇ COM A PROJECTE

Born Comerç és integració: l’abans i l’ara, lo nou i la tradició, lo local i lo global. 

Born Comerç, és un projecte obert a Barcelona i al món; la Barcelona més cosmopolita. 

Born Comerç, és producte: COMERÇ – RESTAURACIÓ – ART.

El projecte de Born Comerç com a associació, és dinamitzar el barri i posicionar-lo, donant a conèixer l’oferta cultural, de restauració i comerç que el caracteritza.

Born Comerç és un projecte orientat a potenciar els elements de singularitat i diferenciació de la seva proposta; a partir de l’autenticitat, diversitat i creativitat del seu producte.

QUINS SÓN ELS VALORS QUE ENS IDENTIFIQUEN

L’AUTENTICITAT (de l’espai urbà, l’estructura arquitectònica i el producte),

LA DIVERSITAT (d’operadors, propostes i projectes),

LA CREATIVITAT ( amb el producte i el concepte),

LA CONVIVÈNCIA (d’usos, d’operadors i d’agents econòmics). 

QUINES HAN ESTAT LES NOSTRES PRIORITATS AQUEST DARRER ANY?

En la base d’aconseguir esdevenir un Bid-Apeu, l’objectiu de Born Comerç ha estat treballar ordenadament i amb prioritats, les accions necessàries per consolidar i millorar el nostre entorn i les activitats econòmiques que s’hi generen amb complicitat amb el territori i els seus agents. Ens hem centrat en treballar i millorar tot el que està en les nostres mans; com ara:

Estructurar i treballar millor el nostre producte:

Born Shopping

Born Gourmet

Born Cultura (art)

 

Comunicar-lo eficaçment: 

Campanya #Rebornem 

“Barcelona comença al Born… 

I des del Born, 

Rebornem tot Barcelona”

Acompanyar a l’associat,

Una seu oberta a l’associat

Comunicació constant amb el soci de totes les activitats i operacions

Continuar apostant per la gestió professionalitzada 

Un gerent professional

Una Junta Directiva 

QUINES SÓN LES PROPERES ACTUACIONS?

Accions de dinamització que tenen connexió amb la cultura, la història i les tradicions:

Sant Jordi: Campanya “El Born et regala un llibre”. Campanya on Born Comerç regalarà el llibre “Santa Maria del Mar” .

Música al comerç amb motiu del dia internacional de la música.

La nit dels Museus.

Circ al Comerç.

Exposició històrica galeria oberta “el comerç abans i ara”: fotografia històrica del que era anteriorment cada establiment, per a que s’exposin dins de cada comerç. 

Campanya #BornNadal: Cantades escolars de nadales als carrers del Born. Campanya de màrqueting digital. Gestió de l’enllumenat de nadal.

Accions de dinamització per reforçar el producte i activitats econòmiques del Born:

Born Gourmet i les accions amb Born Street Food

Les Jornades Gastronòmiques Festa del #ViNovell 

La Nit de Lluna Plena (acció de stock out per al comerç)

La projecció del Born i dels seus associats:

Continuem amb el #rebonerm

Campanya de màrqueting digital amb “bloggers/influencers” 

VII edició dels Premis Born Comerç per reconèixer als operadors i actors que ajuden a posicionar el Born.