SHOPLIVE ARRENCA A BARCELONA

8 d'abril de 2022

  • Es tracta de l’aplicació promocionada per Go—PopUp, desenvolupada per a promocionar el comerç local i oferir a botigues històriques o icòniques de Barcelona un canal de digitalització innovador.
  • Després d’haver llançat en el Mobile World Congress, l’aplicació continua incorporant botigues en el centre de Barcelona i promocionant-se entre el públic gràcies a un joc amb sorteig, el Tour Màgic.

ShopLive, l’aplicació que promociona el comerç local, arrenca entre els carrers de Barcelona, enfocada sobretot en els barris Gòtic, Born i Sagrada Família. El projecte continua sumant botigues locals que es registren en la plataforma i entren en el món de les online pop-ups. Es tracta d’esdeveniments efímers, vídeos de durada definida, que mostren el que succeeix dins de les botigues, les seves promocions i els seus productes.

Una espècie de Tik Tok dedicat a les compres, una finestra des de la qual serà possible trobar tots aquests petits tresors que solen passar desapercebuts. ShopLive es va presentar de manera oficial i amb èxit durant el Mobile World Congress, que va tenir lloc a Barcelona la primera setmana de Març. L’esdeveniment reuneix professionals del món de la tecnologia a nivell internacional, i ha estat una experiència molt positiva d’intercanvi d’idees i bones pràctiques. ShopLive s’ha presentat a professionals de diversos països obtenint un feedback molt positiu, a més d’haver captat l’atenció de molts visitants interessats a provar l’aplicació durant les seves estades a Barcelona.

Just en aquests dies es llança la primera gran campanya de Shoplive, el Tour Màgic. Qui vulgui participar en sortejos d’experiències culturals a Barcelona, pot unir-se al joc i triar una carta màgica a través d’aquest enllaç. Cada carta porta una curiositat històrica sobre llocs icònics de Barcelona. Com si fos una missió, els usuaris hauran de descobrir les botigues més pròximes al lloc esmentat per la carta descarregant l’aplicació de ShopLive i utilitzant el mapa, oferint-los així la possibilitat de viure l’experiència d’una compra local i totalment figital.

Botigues, consumidors i innovadors: un repte comú

“En temps de pandèmia, la digitalització i la innovació tecnològica són les solucions que més resultats estan aportant a l’hora de promocionar-se i ser competitius” ens explica

Carolina Argenté Perez-Milá, Directora del projecte ShopLive. “Per a fomentar el canvi i sobretot, ajudar a tots els comerços de Barcelona a tirar endavant, és necessari treballar junts, aprofitant les tendències actuals i empatitzant amb els comportaments i necessitats dels clients”.

Durant els pròxims mesos, l’objectiu serà registrar en la plataforma el major nombre possible de botigues a través de campanyes de promoció en canals digitals, perquè turistes i ciutadans puguin apreciar la gran varietat de comerços locals a la ciutat de Barcelona.

Col·laborador i partner en aquest llançament serà Barcelona Oberta. Així i tot i amb l’objectiu de tenir una gran massa crítica, Comertia, Fundació Barcelona Comerç i associacions de la resta del territori català també participaran en l’esdeveniment.

L’actualitat del comerç de Barcelona

Membres

Patrocinadors

This site is registered on wpml.org as a development site.