Estrena de la sèrie de podcasts “El comerç també és digital”

1 de febrer de 2022

Barcelona Oberta junt amb la Cambra de Comerç de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona estrenen la sèrie de podcasts “El comerç també és digital” per parlar sobre la transformació de les marques de retail de la ciutat

De la mà de la periodista, Patrícia Castán, coneixerem els casos d’èxit d’Aragaza, Cottet Òptica i Audiologia, La Mallorquina i Veritas.

La unió d’eixos comercials i turístics de Barcelona, Barcelona Oberta, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona, a través del HUB cambraDigital, han elaborat aquesta primera sèrie de podcasts per donar a conèixer els casos d’èxit en digitalització de quatre empreses de retail que tenen presència als eixos comercials de l’entitat.

A cadascuna d’aquestes càpsules, i de la mà de la periodista Patrícia Castán, s’abordaran les experiències en diferents processos de digitalització de marques reconegudes en les categories de moda, òptica, llar i alimentació. A través d’entrevistes als seus empresaris i responsables donarem a conèixer projectes de transformació digitals recents.

Amb una durada d’aproximadament quinze minuts, les càpsules radiofòniques i audiovisuals acolliran cada dimecres un nou protagonista que compartirà la seva experiència. Javier Cottet, president de Cottet Òptica i Audiologia reflexionarà sobre “Com traslladar la proximitat i la professionalitat al punt de venda online”;  Gabriel Jené, director general de La Mallorquina ens explicarà la seva “Estratègia d’omnicanalitat”; Toni Aragaza, fundador d’Aragaza, ens parlarà de “Posicionament i com fidelitzar al client i arribar al client digital” i, finalment,  Daniel Viladot, sènior Marketing Manager de Veritas abordarà l’àmbit de gestió, amb un podcast que porta per títol: “Paral·lelismes de gestió física i virtual”.

Totes les entrevistes han estat realitzades per la Patricia Castán, periodista a El Periódico de Catalunya des de 1996, especialitzada en els àmbits d’economia local, comerç, turisme, habitatge, lleure, gastronomia i tendències urbanes.

El conjunt d’aquesta minisèrie “El comerç també és digital” aportarà als oients una nova visió sobre la gestió de les marques locals i sobre com està evolucionant en termes de digitalització i innovació per oferir un millor servei als consumidors.   

El primer podcast que s’ha publicat avui es pot escoltar en línia als canals de YouTube i de Spotify de Barcelona Oberta i de la Cambra de Barcelona, a través del web cambradigital.cat.

L’actualitat del comerç de Barcelona

Membres

Patrocinadors

This site is registered on wpml.org as a development site.