Barcelona Oberta i Güo organitzen un webinar per a facilitar la digitalització dels comerços

21 d'octubre de 2022

Güo Tech és una tecnologia especialitzada a connectar les empreses amb el consumidor digital, a través del SEU Local.

Avui dia tot ho consultem per internet i especialment les compres. És per això que els comerços locals necessiten eines que els ajudin a posicionar-se en internet per a estar més prop dels seus clients potencials. Conscients d’això, Barcelona Oberta ha dipositat la seva confiança en Güo Tech, una empresa que es dedica a activar l’empremta digital d’un negoci, creant i optimitzant el perfil de l’empresa en Google per a millorar el seu posicionament i ajudar-ho a generar visibilitat en la xarxa i trafico al negoci físic.


El dijous 20 d’octubre va tenir lloc el primer webinar per a donar a conèixer els serveis de Güo Tech als gerents dels eixos comercials de Barcelona Oberta, perquè aquests puguin traslladar-los al seu torn als establiments associats. L’objectiu de Güo Tech és establir una relació pròxima amb el client.


Entenent la necessitat de donar al client el que necessita en el moment i el lloc adequat, l’estratègia de Güo Tech es basa en l’abast per ubicació del negoci perquè els clients que es troben prop d’un establiment el triïn. Les estratègies en el posicionament geogràfic en internet es basen a potenciar al màxim el perfil d’empresa de Google i dotar a un negoci d’actius digitals que aconsegueixin que aquest negoci sigui més accessible, fàcil de contactar i que fidelice la relació amb els seus clients.


Després de la pandèmia, Google ha canviat la manera d’ensenyar els resultats de cerca, retornant uns resultats pròxims el rànquing dels quals està generat, d’una banda, pel propi negoci i de l’altre per les ressenyes i per la qualitat del contingut. Treballar aquest ecosistema Google Business Profile és el que Google prioritza. Una tecnologia de fàcil implantació que ajuda a visibilitzar la presència dels negocis en internet.


La tecnologia de Güo Tech permet oferir aquests serveis i articular tot aquest ecosistema. Per a acabar, l’empresa ha brindat també als assistents un decàleg de bones pràctiques per a l’ús de Google Business Profile, recordant que actualment és l’actiu digital més rendible per als negocis.


Segons Fernando Mancha, de Güo Tech “donem suport al comerç local per això, més de 4.800 negocis ja compten amb la tecnologia que va més enllà en la digitalització dels negocis i crea relacions amb els usuaris, no sols transaccions.”
La unió d’eixos comercials i turístics, Barcelona Oberta, aposta per la col·laboració amb Güo Tech amb la finalitat de contribuir a la promoció, dinamització i digitalització dels comerços situats en els seus eixos comercials.

L’actualitat del comerç de Barcelona

Membres

Patrocinadors

This site is registered on wpml.org as a development site.