Summit ’18
La Barcelona que volem ha d’aspirar a ser el millor lloc on viure, invertir i desenvolupar el talent i les idees. La Barcelona que volem ha de recuperar la confiança en el sector públic i en especial amb el nostre consistori. La Barcelona que volem ha d’apostar per un turisme de qualitat i respectuós que valori i impulsi la oferta comercial cultural i gastronòmica. La Barcelona que volem ha de tenir la cultura com el seu eix vertebrador. La Barcelona que volem ha d’apostar per la gestió compartida a través dels BID’s.
La classe política viu una situació de falta de credibilitat que no es pot permetre Barcelona. Apel·lem a la cooperació entre tots els actors de la ciutat, públics i privats a creure en les empreses i els seus empresaris, a tornar a donar protagonisme a l’economia productiva capaç de generar ocupació i benestar social. El empresaris som part de la solució no del problema.
1 – Estratègia i promoció.
2 – Digitalització: smartcity.
3 – Gestió del Nadal.
4 – Comerç i cultura.
5 – Implantació BID’s.
6 – Urbanisme i planejament comercial.
7 – Gestió de l’espai públic: mobilitat, comerç legal i seguretat.
8 – Formació Contínua.
9 – Ordenació i legislació del sector.
Per això creiem que és el millor moment per demanar als candidats a la Presidència de la Cambra, que liderin, tenint en compte a tot el sector empresarial i les administracions, la creació d’UN CONSORCI DE PROMOCIÓ COMERCIAL DE BARCELONA. Un instrument no només de col·laboració público-privada sinó també de cooperació entre tots els actors de la ciutat.