Barcelona Oberta junt a la Cambra de Comerç de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona estrenen el segon cicle de la sèrie de podcasts “El comerç també és digital”
21 de juny de 2022
Comparteix a xarxes:
De la mà de la periodista, Carmen Cortés, coneixerem els casos de digitalització de quatre marques de retail de la ciutat: Ferreteria Bolibar, Grupo Sagardi, Idun i Raima.
Després de l’èxit de l’estrena de la primera sèrie de podcasts “El comerç és digital” el passat mes de gener, l’entitat Barcelona Oberta, amb el suport de l’Ajuntament i la Cambra de Comerç de Barcelona, a través del HUB cambraDigital, han decidit treure una segona temporada. En aquest ocasió les entrevistes sobre digitalització corresponen a quatre empreses de retail que tenen presència als eixos comercials de Barcelona Oberta, com el Born, Rambla Catalunya, Barnacentre i l’Eix Sagrada Família.
A cadascuna d’aquestes càpsules, i de la mà de la periodista Carmen Cortés, periodista de Betevé, s’abordaran les experiències en diferents processos de digitalització de marques reconegudes en les categories de restauració, bricolatge, bellesa i papereria. A través d’entrevistes als seus propietaris i gerents, l’entitat Barcelona Oberta vol donar a conèixer casos reals de transformació digital de comerços de la ciutat.
Amb una durada d’aproximadament quinze minuts, les càpsules audiovisuals acolliran cada dimecres un nou protagonista que compartirà els desafiaments dels seus negocis amb clau digital. Bruna Bolibar, gerent de Ferreteria Bolibar, compartirà la seva experiència amb “La digitalització d’un comerç emblemàtic i familiar”; Juan Carlos Arriaga, cap de màrqueting i comunicació de Sagardi ens explicarà el repte de “Com digitalitzar la singularitat d’una experiència gastronòmica”; Loli Iborra, administradora a Idun, Bienestar y Belleza, ens parlarà de “La digitalització com a eina de professionalització”; i finalment, Núria Raja i Nil Muntané, gerent i director de màrqueting de la coneguda papereria Raima ens explicaran com: “La papereria més gran d’Europa, també és digital”.
El conjunt d’aquesta sèrie “El comerç també és digital” inclou la primera temporada, amb les entrevistes a La Mallorquina, Cottet, Veritas i Aragaza, totes elles marques singulars dels eixos comercials de la ciutat. Amb aquesta iniciativa, Barcelona Oberta vol contribuir a millorar i potenciar la transformació digital del comerç de Barcelona, per situar-la a l’alçada de les principals ciutats del shopping mundial.
La sèrie de podcasts es pot escoltar en línia als canals de YouTube i de Spotify de Barcelona Oberta i de la Cambra de Barcelona, a través del web cambradigital.cat.
Més sobre Barcelona Oberta
Barcelona Oberta és la unió de 23 eixos comercials turístics que comparteixen una visió del paper econòmic i social del retail de la ciutat, i representen el turisme de compres. Formen part de Barcelona Oberta:
Agrupació de comerciants i industrials de Barceloneta – ACIB
Associació comerciants del carrer Pelai Centre i Rodalies
Associació Rambla Catalunya i Travessers
Associació Amics del Passeig de Gràcia
Associació Fundació El Molino FEM
Associació d’Amics, Veïns i Comerciants de la Rambla i Plaça Catalunya
Associació de comerciants Born Comerç
Associació comerciants Gaudí Shopping
Associació d’Amics i Comerciants de la Plaça Reial
Associació de Comerciants l’Illa Diagonal
Diagonal Boulevard
Associació de Comerciants FEM Raval
Associació Front Marítim Barceloneta
Centre Comercial Les Arenes
Diagonal Mar Centre Comercial
El Corte Inglés
L’Eix Comercial Sagrada Família
Federació d’associacions de Barna Centre
Porxos del Port
Sant Antoni Encants
Unió de comerciants Som Sant Antoni
Westfield Glòries
Xarxa de Comerç Divers de Barcelona
Sobre la Cambra de Comerç de Barcelona
La Cambra de Comerç de Barcelona ofereix serveis transversals tot contribuint al desenvolupament econòmic i empresarial del conjunt del teixit productiu. La corporació estableix com a full de ruta el projecte Catalunya 2030/40, el qual té com a objectiu construir un nou model econòmic que contribueixi a dibuixar una Catalunya més internacionalitzada, socialment responsable, ambientalment sostenible i d’alt valor afegit.
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.