Barcelona Oberta i els seus socis comercials llancen la campanya “BCN Tot Obert”
13 de maig de 2022
Comparteix a xarxes:
Amb aquesta campanya, la Unió d’Eixos Comercials i Turístics de Barcelona, Barcelona Oberta, vol informar a tots els consumidors de l’obertura els diumenges i festius des del 15 de maig al 15 de setembre, ininterrompudament.
A partir d’aquest diumenge 15 de maig i fins el 15 de setembre, els comerços situats en els eixos comercials turístics situats a les zones 1 i 2 podran obrir els diumenges i festius. L’ampliació del calendari comercial arriba en un moment crucial per l’activitat econòmica de Barcelona. D’una banda, és una mesura que ajudarà al comerç situat en les zones més turístiques (ZGAT), molt castigades per la pandèmia, i per altra banda, afavorirà la contractació de personal per a cobrir aquesta ampliació horària, contribuint a millorar el nivell d’ocupació a la ciutat.
Fins ara, el calendari comercial permetia l’obertura de cinc diumenges, tres al maig i dos a l’octubre, fet que provocava confusió en el consumidor, qui no acabava de tenir clar quan podia trobar les botigues obertes i, de pas, acabava sent poc significatiu per al comerç que feia l’esforç d’obrir el diumenge. La consecució d’aquest nou calendari comercial, fruit d’un acord social del sector, patronals i sindicats, amb el recolzament de l’Ajuntament de Barcelona, suposa una fita en la història comercial del país, i un gran impuls per a l’economia de la ciutat en ple context de recuperació de la crisis sanitària.
Per aquest motiu, des de Barcelona Oberta han volgut reforçar la comunicació d’aquesta ampliació comercial amb la creació de la campanya “BCN Tot Obert”, amb el missatge “Per tu, per tothom, els diumenges tot obert a Barcelona”, que sortirà aquests dies per televisió, ràdio, premsa i xarxes socials.
En aquests moments, el comerç de Barcelona té per davant importants reptes, tant des del punt de vista de la transformació i adaptació digital dels negocis als nous hàbits dels consumidors post-pandèmia, com per dur a terme iniciatives i activitats per recuperar el flux de visitants pels carrers i centres comercials, i l’ampliació del calendari comercial n’és clau.
El gran repte de Barcelona Oberta és contribuir a la transformació urbana de Barcelona per fer-la més sostenible i respectuosa amb el medi ambient recuperant la seva essència de ciutat mediterrània, oberta, dialogant i buscant grans consensos. L’entitat considera que l’ampliació del calendari comercial és una actuació amb visió a llarg termini, que potencia el model comercial de Barcelona i l’ajuda a situar-la en el rànquing de les primeres ciutats del shopping mundial.
Les 23 entitats que formen actualment Barcelona Oberta representen a més de 3.500 associats i més de 50.000 llocs de treball.
Més sobre Barcelona Oberta
Barcelona Oberta és la unió de 23 eixos comercials turístics que comparteixen una visió del paper econòmic i social del retail de proximitat, i representen el turisme de compres. Formen part de Barcelona Oberta:
Agrupació de comerciants i industrials de Barceloneta – ACIB
Associació comerciants del carrer Pelai Centre i Rodalies
Associació Rambla Catalunya i Travessers
Associació Amics del Passeig de Gràcia
Associació Fundació El Molino FEM
Associació d’Amics, Veïns i Comerciants de la Rambla i Plaça Catalunya
Associació de comerciants Born Comerç
Associació comerciants Gaudí Shopping
Associació d’Amics i Comerciants de la Plaça Reial
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.