Neix Loyapp, l’aplicació mòbil que promou la compra recurrent a negocis locals

27 de juliol de 2022

  • Barcelona Oberta és una de les principals entitats que es suma a la revolució de la digitalització dels establiments associats.
  • Loyapp és una nova aplicació mòbil que ajuda negocis locals a impulsar les seves vendes recurrents amb un programa de fidelització a mida i digital que connecta amb els seus clients habituals.
  • Loyapp va ser llançada a Barcelona el 2022, i ja compta amb més de 1.000 clients actius que es beneficien del programa de fidelització dels seus establiments preferits a través de l’app.

Segur que alguna vegada us han ofert una targeta de fidelització de segells en paper que ha acabat perduda a la cartera sense acabar de completar- se. Imagineu la comoditat que suposaria portar totes les targetes dels vostres llocs favorits en una única aplicació amb què sumar punts i bescanviar recompenses en un sol clic. Un programa de fidelització digital fàcil d’usar que evita el malbaratament de paper i amb què els establiments locals segueixen en contacte amb els seus clients habituals.

L’empresa, que va néixer al programa INICIA d’emprenedoria per a dones de Barcelona Activa, va ser creada per Silvia i Carlos, els seus dos socis fundadors, a finals de 2021 veient la necessitat

de donar eines digitals a petits negocis per fer-los més competitius respecte a les grans superfícies. Mentre els establiments locals continuen fidelitzant els seus clients amb targetes de segells en paper, les companyies més conegudes han invertit en aplicacions pròpies per fidelitzar els seus clients i identificar-los quan fan compres al punt de venda.

Loyapp ofereix als comerços locals, la restauració i els serveis, una eina per tenir el seu programa de fidelització en format digital, evitant així la necessitat d’imprimir i, per tant, afavorint la sostenibilitat mediambiental. A més, la mateixa aplicació es pot fer servir a tots els establiments de la xarxa, creant una comunitat de persones consumidores que estan compromeses amb el comerç local i afavorint l’economia circular.

Beneficis d’un programa de fidelització al mòbil:

  • Evita imprimir targetes donant una solució més efectiva que lluita contra el malbaratament de paper
  • Augmenta la visibilitat digital del programa de fidelització per arribar a més persones a la zona
  • Permet l’anàlisi de dades de les accions que es fan al punt de venda presencial
  • Agilitza la validació de punts i entrega de recompenses amb un sol clic
  • Connecta amb els clients a través de notificacions i recordatoris per incentivar que tornin

A través de l’aplicació, disponible a Android i iOS, els establiments creen un perfil del seu comerç on mostrar el seu programa de fidelització per donar-li visibilitat, validen els punts dels

seus clients escanejant el codi QR personal i reben dades sobre el rendiment de les accions de fidelització.

Per la seva banda, els clients disposen del targeter digital on acumulen punts amb les compres fins que arriben a la recompensa marcada per cada comerç i reben recordatoris d’ús per seguir en contacte amb l’establiment. Una manera còmoda i sostenible de no perdre’s cap promoció i estalviar comprant al comerç local.

La xarxa d’establiments que podeu trobar a l’app creix gràcies als acords de col·laboració els 23 eixos comercials de Barcelona Oberta. Des del seu llançament, Loyapp compta amb més de 1.000 persones usuàries actives que han fet més de 3.000 validacions de punts a través de l’app, amb una taxa de repetició superior al 60%.

Loyapp va rebre la menció honorífica a la categoria de venda presencial a la IV edició del Concurs d’Idees Tecnològiques per al Comerç Minorista (COMITEC) convocat per la Secretaria d’Estat de Comerç el 2021. A més, pertany a la xarxa de Netmentora Catalunya i ha estat impulsada per diversos programes d’incubació i acceleració, com ara el programa LIDERA de Barcelona Activa, o el recent Startup Bootcamp de La Terminal i la Fundació Hiberus.

“La nostra motivació és crear una comunitat digital de persones consumidores de proximitat compromeses amb el comerç local perquè més clients tornin diàriament als negocis del barri i, d’aquesta manera, impulsar l’economia de proximitat” explica Silvia Romero, cofundadora i CEO de Loyapp.

La startup busca ampliar la seva xarxa de col·laboració amb associacions i eixos comercials per donar solucions de digitalització als seus negocis associats que els ajudin a reforçar les vendes recurrents i, així, crear un impacte positiu a la ciutat i a l’economia dels barris.

Per a més informació sobre Loyapp:

Logotipo  Descripción generada automáticamente con confianza mediaSilvia Romero – CEO i Co-fundadora de Loyapp. Contacte: silvia@loyapp.es / 625051868

Web: https://loyapp.es

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/loyapp Instagram: @loyapp.es

L’actualitat del comerç de Barcelona

Membres

Patrocinadors

This site is registered on wpml.org as a development site.